GYAKORI KÉRDÉSEK - GYIK

Hogyan találom meg a kívánt árucikket?

A következő lehetőség szerint kereshet:

  • részletes keresés az ajánlat számával, melyet a napilapban talál meg.

  • Kategória

  • Termék neve szerint

  • szabad szó elv alapján

  • eladó neve alapján

Van –e mód rá megnézni, megpróbálni, + információ kapni a felkínált árucikkről?

Amennyiben Ön szeretné megnézni, illetve megpróbálni, vagy plusz információ birtokába jutni a felkínált árucikkről, felkeresheti a céget (akár telefonon, levélben, vagy személyesen), vállalkozást, amely a terméket felkínálta a licitre. Ezt feltétlenül ajánljuk is, mivel internetes vásárlásról van szó és csak így tud meggyőződni róla, hogy a terméke Önnek megfelelő –e.

A bejelentkezés után nem érkezett e-mailban visszaigazolás

A kezelőmenüben ellenőrizze, hogy jó e-mailcímet adott –e meg, oly módon hogy bejelentkezik oda.

A „személyes adatok” ponton belül az „adatmódosítás” pontra klikkeljen, majd ellenőrizze az e-mailcímét.

Ha internetalapú e-mailszolgáltató felhasználója, mint pl. Hotmail, Yahoo, vagy AOL akkor előfordulhat, hogy az értesítő e-mail nem az „érkezett mappába kerül”, ezért ellenőrizze a többi mappáját is.

Hogyan zajlik az árverés?

Miután Ön bejelentkezett a www.licitaljram.hu oldalra, licitáljon a kiválasztott termékre. Ellenörzés végett a rendszer kéri  újra email címét. Ha más licitáló is van az adott termékre, aki magasabb árat kínál az árucikkre, akkor Ön kap egy értesítő e-mailt. Így alkalma adódik Önnek, hogy magasabb ajánlatot tegyen.

Így Ön aktív marad az árverésen.

Az árverés befejeztével, értesítést kap a nyertes, hogy Övé lett a termék.

A termék kifizetése után, postai úton tanúsítványt kap, amellyel átveheti az árucikket.

Mi lesz a tanúsítvánnyal?

A tanúsítványt az árverés lezárásától számítva fél évig lehet beváltani, amennyiben az ajánlatban vagy a tanúsítványban nincs más megadva.

Mennyi a minimális ajánlat?

A szabályos bolti értékesítési ár legalább 50% a minimális ajánlat mértéke. Ha ez nem egész összeg (pl. 27.273,- Ft), akkor az első licit megfelel ennek az összegnek. A következő ajánlatok a felkínált lépésekben történnek. (500 Ft a licitlépcső)

Mikor lehet kezdeni a licitálást?

Licitálni a bejelentkezést követően az árverés kezdetétől a zárásáig lehet. A licitálás megkezdése előtt mindenképpen ajánljuk az termékről pontos információ begyűjtését az eladótól mivel internetes vásárlásról van szó, így könnyen ellenőrizheti, hogy Önnek megfelelő termékre licitál e a későbbiekben.

Miért kell bejelentkezni?

Bejelentkezés nélkül csak válogathat a termékek között, licitálni nem tud. Szükségünk van az Önről kapott információkra ahhoz, hogy értesíteni tudjuk a licit állásáról, ill. elnyeréséről.

A bejelentkezés előnye, hogy lehetősége van az ajánlatok megfigyelésére.

A „figyelő listán” tárolódik minden Ön által megjelölt termék. Az árverés ideje alatt végig ott is marad. (ez még nem jelenti azt, hogy Ön licitált a termékre)

Mikor tudom meg hogy Én nyertem -e meg a terméket?

Az árverés befejezése után 5-10 perccel tájékoztatást kap róla e-mailban, hogy az Öné lett az árucikk. Ha nem érkezik e-mail, de úgy látja, hogy Ön a nyertes, akkor küldjön e-mailt a köv. címre: borsos.david@plt.hu

Hogyan fizetek?

A PLT 10300002-10583135-49020023 sz. számlájára szíveskedjen 14 munkanapon belül a termék árát átutalni. Amennyiben Ön egy vagy több termékre licitált, kérjük szíveskedjen a termékszámot (ak) hivatkozás képen feltüntetni.

Licitkövetés beállítása

Licitkövetést csak a licit megtétele után tud beállítani. Az Ön ajánlattételét a program automatikusan csak annyival növeli meg, amennyi szükséges ahhoz, hogy az Öné legyen a termék/szolgáltatás, mindaddig, amíg el nem éri azt az összeget, amennyit maximálisan szeretne licitálni rá! Amennyiben az Ön licitkövetését valaki túllicitálja, automatikusan küld erről egy e-mailt a rendszer.

Mit tegyek, ha túllicitálnak?

Ha mások Önnél többet licitálnak, automatikusan fog kapni egy e-mailértesítést, így Önnek lehetősége van még magasabb összegért licitálni, amennyiben folytatni kívánja az árverést.

Személyes átvétel nem megoldható.

Kérheti, hogy postai úton küldjék el az árucikket. Az árverésen megadott ár nem tartalmazza a postai csomagot így annak plusz költsége lesz. (csomagolás és szállítás)

Hotelszolgáltatás és utazás esetén a felajánlónál foglalást kezdeményezhet.

Hogyan juthatok a termékhez?

A tanúsítvány megérkezése után (melyet postai úton ajánlott küldeményként adunk fel) személyesen keresheti fel az eladót. Előzetesen telefon felvehetik a kapcsolatot.

A tanúsítvány felmutatásával kaphatja meg a terméket/szolgáltatást.

Szükségem van ÁFÁ-s számlára.

Az összes terméket, szolgáltatást kereskedőn keresztül értékesítjük. Tanúsítvány átadása után az eladó ÁFÁ-s számlát állít ki a licitnyertesnek, ami azt az összeget tartalmazza, amiért Ön a terméket/szolgáltatást megvásárolta. Magánszemélyek esetében is így jár el!

A közölt árak ÁFÁ-t tartalmazzák?

Minden árucikk tartalmazza az ÁFÁ-t.

Elveszett a tanúsítvány.

Kérjük keresse fel munkatársunkat a következő e-mail ill. telefonszám valamelyikén:

tatar.judit@plt.hu, 06/88/541-687

h-p-ig 8.00- tól 16.00 -ig

Hány árucikkre lehet egyszerre licitálni?

Az aukción bármennyi termékre licitálhat. Minden árucikk megvásárolható amelyre ajánlatot tesz, ill. ha Ön a legkedvezőbb ajánlatot tette.